12 | Utrecht

15-02-2019

Ilona Poot is de ambassadeur van Utrecht. Zij schrijft een Young Adult Fantasy boek.

Ik ben Ilona poot en ik ben geboren in Limburg, al snel verhuisden we naar Utrecht. Toen ik acht was wilde ik juf worden of iets met kleine kinderen. Inmiddels werk ik al jaren als kraamverzorgster en leer de vaders en moeders die net een kindje hebben gekregen alles over baby's.

Spelen met kleine poppetjes en Playmobil vond ik vroeger het allerleukste. Ik verzon de gekste avonturen.

Als we op school een verhaal moesten schrijven had ik nooit genoeg aan het aantal woorden. Mijn verhalen waren groter er kwam van alles bij. Heel lang heb ik niets met het schrijven gedaan. Dat kwam doordat mijn verhalen altijd onder de rode strepen zaten van de spellingsfouten. Nu heb ik geleerd dat ik best mijn verhalen kan schrijven alleen moet het extra worden nagekeken. Nou daar is toch niets mis mee?

Ik ben heel benieuwd naar jullie dromen. Hoe zien jullie jezelf of de wereld in 2041? Woon je in Utrecht en wil je jouw verhaal in een echt boek lezen. Klim in je pen of in de computer en doe mee met ons leuke schrijfproject.

Je mag mij altijd mailen: tromp_poot@hotmailcom

Groetjes, Ilona

Wie schrijft er mee in Utrecht?

Godijn Publishing | © 2019
Verlengde Lageweg 19, Hoorn
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin