1 | Noord-Holland

15-02-2019

Esmeralda van Belle, auteur van "Ordo Entia", is de ambassadeur van Noord-Holland.

Ik ben Esmeralda van Belle en stiekem ben ik geworden wat ik altijd al wilde. Toen ik acht was, wilde ik net zoals Annie M.G. Schmidt zijn. Verhalen bedenken en opschrijven, zodat iedereen daarvan kan genieten. Nou ben ik natuurlijk niet hetzelfde als Annie M.G. Schmidt, dat kan niet, daar is er maar een van! Maar verhalen bedenken en schrijven doe ik nog steeds heel graag. Zo graag, dat ik er mijn beroep van heb gemaakt.

Maar schrijver worden was niet mijn enige droom. Ik wilde ook graag schooljuf, archeoloog en mama worden. Alles vond ik leuk. Het enige dat ik niet leuk vond, was dat er dieren met uitsterven bedreigd werden. Ik hoopte dat als ik later groot was, er geen dier meer in nood was.

En jij? Waar droom jij over als je aan de toekomst denkt?

Wil je mij mailen? Dat kan! esmeraldavanbelle@outlook.com

Groetjes, Esmeralda


Wie schrijft er mee in Noord-Holland?

Godijn Publishing | © 2019
Verlengde Lageweg 19, Hoorn
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin