7 | Gelderland

15-02-2019

Antoinette Kalkman, auteur van "Bonuszoon" is de ambassadeur van Gelderland. 

Ik was acht in 1972. Ik zat op het Jac P. Thijsse in Delft en dat was een bijzondere school. In de centrale hal was een kleine kinderboerderij ingericht en aan de wanden hing zelfgemaakte kunst van verf, klei en textiel. Maar het allermooiste was de drukpers. We drukten onze eigen schoolkrant en maakten van onze werkstukken prachtige boekjes. Het zetten van de letters vond ik het fijnste om te doen. Ik wilde vroeger journalist worden. Of zangeres. Gelukkig is dat laatste niets geworden want ik kan helemaal niet zingen, maar met dat schrijven is het goed gekomen.

Schrijf jij graag en droom je wel eens hoe jouw wereld eruit ziet in 2041? Woon je in Gelderland en wil je mij mailen over dit leuke project, waarin jij de hoofdrol speelt? Dat kan! Mijn mailadres is: antoinetteschrijft@gmail.com.

Groetjes, Antoinette

Wie schrijft er mee in Gelderland?

Godijn Publishing | © 2019
Verlengde Lageweg 19, Hoorn
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin