6 | Overijssel

15-02-2019

Wibo Kosters, auteur van "Radio Transzoeloe", is de ambassadeur van Overijssel.

Ik ben Wibo Kosters. Toen ik 8 was wilde ik striptekenaar worden, of gekke professor. Uiteindelijk werd ik dichter en schrijver, zo gaat dat soms in het leven. Als kind dacht ik vooral aan spelen, en niet zo veel aan de toekomst. Nu ik zelf een kind heb, een geweldige dochter, denk ik juist minder over spelen en heel veel over de toekomst. Hoe zij het straks zal hebben, hoe de wereld er voor haar uit gaat zien. Ik ben benieuwd naar alle dromen voor 2041 en hoop dat er veel uit mogen komen.

Wil jij mij mailen? Dan kan dat: w.kosters@gmail.com

Groetjes, Wibo




Wie schrijft er mee in Overijssel?

...

Godijn Publishing | © 2019
Verlengde Lageweg 19, Hoorn
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin