4 | Drenthe

15-02-2019

Carla Scheepstra, auteur van "Doodgewoon", is de ambassadeur van Drenthe.

Ik ben geboren in Eerste Exloërmond en daar heb ik ook mijn jeugd doorgebracht. Toen ik 8 was had ik veel wilde plannen. Werken met dieren of geschiedenis leek mij echt tof, maar ook het schrijven trok enorm mijn aandacht.

De jaren gingen voorbij en er is veel op mijn pad gekomen. Thuis heb ik een beestenbende, die het nooit saai maken. De liefde voor geschiedenis heeft zich verder mogen ontwikkelen naar het onderzoeken van verhalen achter monumenten. Ook ben ik schrijver en heb ik een echt boek uitgegeven.

Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie verhalen. Hoe zien jullie de toekomst in 2041 voor je? Woon je in Drenthe en wil jij meedoen over dit supertof project, waarin jij de hoofdrol speelt? Dat kan! Mijn mailadres is: silvaiva@live.nl 

Groetjes, Carla


Wie schrijft er mee in Drenthe?

...

Godijn Publishing | © 2019
Verlengde Lageweg 19, Hoorn
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin