2 | Friesland

15-02-2019

Elly Godijn, auteur van "Blauw Gras", is de ambassadeur van Friesland.

Ik ben geboren in Harlingen en opgegroeid in Franeker. Toen ik 8 jaar was, dacht ik: Als ik later groot ben, hoop ik dat ik een taartenwinkelmevrouw word of schrijver. En ik hoopte dat er minder oorlog zou zijn, als ik later groot zou zijn. Nu heel veel jaren later is een droom uitgekomen, ik ben schrijver en heb een heus boek uitgegeven.

Ik ben zo nieuwsgierig naar jullie verhalen over hoe jij de toekomst ziet in 2041. 

Woon je in Friesland en wil je mij mailen over dit leuke project, waarin jij de hoofdrol speelt? Dat kan! Mijn mailadres is: info@ellygodijn.nl   

Groetjes, Elly

Wie schrijft er mee in Friesland?

...

Godijn Publishing | © 2019
Verlengde Lageweg 19, Hoorn
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin