11 | Zuid-Holland

15-02-2019

Ronald van Assen, auteur van o.a. "Jelena, de onbekende held", is ambassadeur van Zuid-Holland.

Mijn naam is Ronald van Assen. Ik ben geboren in het jaar 1971. Als kind droomde ik van een eigen fantasiewereld waarin ik de baas was. Die wereld is er in het echt nooit gekomen en daarom ben ik gaan schrijven. In mijn verhalen en boeken kan ik de wereld zo fantastisch maken als ik zelf wil.

Jij bent geboren in 2011. Ik ben heel benieuwd hoe jij denkt dat jouw wereld eruit ziet in 2041. Wil je dat voor mij opschrijven? 

Wil je mij mailen? Dat kan! rjapvanassen@ziggo.nl

Groetjes, Ronald


Wie schrijft er mee in Zuid-Holland?

Godijn Publishing | © 2019
Verlengde Lageweg 19, Hoorn
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin